Reklamationer

Reklamation.

Er din modtaget vare beskadiget eller defekt, skal du lave en reklamation.

Vigtigt:
Det er meget vigtigt, at beholde al original emballage. Hvis dette ikke sker, kan muligheden bortfalde for at få vurderet sagen i forhold til en eventuel erstatning hos transportøren. Varen må ikke transporteres af andre end, hvad der er aftalt.

For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede om følgende:

1. Send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået.
Bemærk venligst, at du bør kontakte vores reklamations afdeling, så snart du opdager defekten, direkte via kundeservice@lampemesteren.dk.
De vil kunne tilbyde en løsning på baggrund af dine informationer.

2. For at dokumentere defekten, skal du sammen med beskrivelsen sende 4-5 billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på minimum ét af billederne. Derudover skal du sikre, at dine fotografier viser hele produktet, én gang foran og bagpå.
Send derefter billederne per e-mail til kundeservice@lampemesteren.dk.

Vær opmærksom på at størrelsen på din e-mail inklusiv billeder ikke må overskride 10 MB, du må gerne sende dine billeder i flere e-mails.

3. Efter vi har modtaget dine billeder og informationer, behandler vi hurtigst muligt din reklamation.
Indenfor få dage vil du modtage en tilbagemelding fra os om din sag.

Bemærk: Accepterer vi reklamationen, er det vigtigt, at du kontakter kundeservice, hvis returen skal være gratis. Kundeservice sender dig herefter en returlabel pr. e-mail eller post, som du skal tape/klæbe på returpakken.

Har du yderligere spørgsmål?


Så kontakt os endelig på kundeservice@lampemesteren.dk eller på 96 750 477, vi sidder klar til at hjælpe dig