Hvis din vare ikke er på lager og leveringstiden mod forventning ikke kan overholdes af leverandøren, så opdaterer vi dig løbende om den nye opdaterede leveringsdato. Vi sender dig en mail når varen afsendes og beløbet trækkes fra din konto.
Leveringstiden er vejledende og er baseret på de oplysninger vi har fået fra producenten/leverandøren.
Vi afsender din ordre når alle dine bestilte varer er på lager. Ønsker du, at vi delforsender din ordre, kan du kontakte kundeservice omkring dette ønske. Vi kan delforsende din ordre i tilfælde hvor én eller flere af dine varer er på lager, men hvor nogle varer er i restordre, hvilket forårsager længere leveringstid på din samlede ordre. Vi arbejder hver dag hårdt for både at bestille og leverer dine varer så hurtigt som muligt.
Har du spørgsmål til en vares lagerstatus eller til din ordres leveringsdato er du altid mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice. *Vær opmærksom på at en forventet leveringstid ALTID er vejledende.